محصولات SEW

گیربکس مولتی استیج sew

محصولات sew ، یکی از مهمترین و پراستفاده ترین ابزار آلات صنعتی در بیشتر کشورها به حساب می آید . sew یک برند آلمانی است که طی سالها تجربه و سابقه ای که در زمینه ی تولید گیربکس های صنعتی داشته است توانسته مشتریان زیادی را در سراسر دنیا به دست بیاورد . یکی از مهمترین دلایل محوبیت این برند ، تولید گیربکس ها در مدل و سری های مختلف میباشد که این امر باعث میشود افراد بتوانند با توجه به نوع فعالیت خود مدل مناسب را انتخاب کنند .  یک مدل از این این گیربکس ها ، گیربکس مولتی استیج sew میباشد که آن را با اسم گیربکس سری RM نیز میشناسند .  میتوان این مدل را یکی از جدیدترین سری های گیربکس SEW به حساب آورد . وجود ویژگی هایی درون این دستگاه مانند توانای تولید گشتاور بالا و … باعث شده است که از این گیربکس بتوان در بیشتر زمینه ها استفاده کرد .

یکی از مدل های گیربکس سری R شرکت sew ، گیربکس مولتی استیج میباشد . در واقع گیربکس ها همیشه در دو مدل تک استیجه و چند استیج طراحی و تولید میشوند ، شاید طور به نظر برسد که بیشتر از از مدل های تک استیج استفاده میشود اما ساختار گیربکس مولتی استیج SEW باعث مزیت های زیادی شده اند و به همین دلیل نیز تقاضای آن در بازار در حال افزایش است .

ساخت این مدل از گیربکس ها با استفاده از تکنولوژی های روز دنیا انجام شده است که همین امر سبب میشود بتواند نواقص و کاستی های موجود در سایز مدل ها را رفع کند . تقریبا میتوان گفت ساختار این دستگاه ها شبیه به گیربکس های هلیکال میباشد اما با ایجاد تغییراتی توانسته اند این مدل جدید را طراحی کنند .

در بیشتر کشورها و صنایع محصولات شرکت SEW را به عنوان یکی از خلاقانه ترین و با کیفیت ترین ابزارهای صنعتی میدانند . این شرکت آلمانی سالیان زیادی است که در زمینه ی تولید گیربکس فعالیت دارد و به سبب کیفیت بالا محصولات و ارائه خدمات کافی مشتریان جهانی زیادی نیز به دست آورده است . به همین دلیل در بیشتر کشورها دارای نمایندگی ها رسمی و فروشنده های زیادی میباشد که البته نمایندگی رسمی در ایران به دلیل تحریمات وجود ندارد اما فروشنده های زیادی برای این محصولات وجود دارد . یکی از فروشگاه های نو ظهور فروش گیربکس مولتی استیج SEW ، سایت صنعتیکو میباشد که همواره به دنبال این بوده است که با با ایجاد یک اعتماد دو طرفه بین فروشنده و خریدار نیاز مشتریان را رفع کند .

 مزایای گیربکس چند استیج SEW :

یکی از مهمترین مزیت های این مدل استفاده از دنده های مارپیچ است ، زیرا این دسته ار چرخدنده ها در عین بالا بردن راندمان ، حجم دستگاه را کاهش میدهد . به نوعی میتوان گفت این گیربکس را میشود با نود درصد از سایر دستگاه های دیگر نصب کرد و بهترین راندمان و خروجی را به دست آورد .

  • توانایی بالا در ایجاد گشتاور خروجی
  • نسبت دورهای متفاوت
  • توانایی تولید گشتاور از 50 تا 20000
  • قابلیت اتصال به الکتروموتورهای مختلف

از دیگر مزیت های این مدل این است که ساختار ساده ای دارد و به راحتی میتوانید آن را به دستگاه های دیگر یعنی منبع نیرو و مصرف کننده های بعدی وصل میکند .

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *