محصولات SEW

سرویس فاکتور در گیربکس چیست ؟

سرویس فاکتور در گیربکس

در زمان خرید و سرویس گیربکس ها ، یکی از مهمترین امکاناتی که فروشنده باید به مشتری ارائه دهد ، سرویس فاکتور گیربکس میباشد .

براساس سال ها تجربه در این زمینه میتوان گفت درصد زیادی از آسیب هایی که به دستگاه وارد شده و سپس صنعتکاران آن را به تعمیرکار سپرده اند ، انتخاب اولیه اشتباه افراد در زمان خرید میباشد . شاید در ابتدا این اتفاق غیر ممکن به نظر برسد ولی زمانی که افراد در زمان انتخاب و خرید گیربکس به سرویس فاکتور توجه نکرده اند ، در آینده متحمل خسارت های بسیاری شده اند .

همانطور که همه ی افراد یک تعریف واحد از فاکتور دارند ، سرویس فاکتور نیز مانند تمام فاکتورها برای تشریح خدمات و قطعات ارائه شده میباشد ؛ با این تفاوت که در سرویس فاکتور اطلاعاتی فنی نیز وجود دارد که همه ی آنها بر روی پلاک گیربکس نیز هک شده است .

اهمیت فاکتور در زمینه خریدهای بزرگ و صنعتی بسیار زیاد میباشد دلیل این امر این است که بسیار محصولات صنعتی نقش پررنگ و مهم میباشد در حدی که اگر این محصول اصل نباشد و یا اگر قطعات بدون اگاهی مشتری عوض شده باشد ممکن است مشکلاتی بسیار زیادی اتفاق بیفتد که هم سلامت نیروی انسانی را به خطر بیندازد و هم کل سیستم آسیب ببیند .

در واقع سرویس فاکتور یکی از ویژگی ها و امکانات مهمی است که مشتریان در زمان خرید باید به آن توجه کرده و بر اساس آن انتخاب خود را انجام دهند .

در سرویس فاکتورها یکسری عدد وجود دارد که میتوان ویژگی هایی مانند شرایط نگهداری و مصرف ، مقدار ساعات متداولی که دستگاه می تواند کار کند و تعداد استارت و استاپ گیربکس به صورت کامل مشاهده کرد .

ارتباط افزایش و کاهش ویژگی هایی که در سرویس فاکتور میتواند عملکرد آن را به طور بسیار زیادی زیاد یا کم کند، به طور مثال اگر یکی از ویژگی ها را به اندازه 30% افزایش دهیم ، عملکرد و طول عمر دستگاه به اندازه 240% بیشتر میشود .

به همین دلیل است که فروشندگان و تعمیرکاران باید بعد از تعویض قطعات باید در فاکتور ذکر کنند که کدام قطعه را عوض کرده اند و ویژگی های آن به چه مقدار تغییر پیدا کرده است .

همچنین بهتر است در زمانی که میخواهید برخی از قطعات داخلی گیربکس را عوض کنید به سرویس فاکتور آن توجه کنید و تا از حداقل و حداکثر توانایی دستگاه برای ارتقا اگاه شوید زیرا در صورتی که این قواعد را رعایت نکنید نه تنها باعث بهبود سیستم خود نشده اید بلکه باعث شده اید هم خود گیربکس در زمان کوتاهتری از کار بیفتد و هم دیگر دستگاه ها متحمل بار بیش از حد شده و از کار می افتند .

 

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *