محصولات SEW

گیربکس چیلر کشتارگاه

امروزه سیستم های مکانیزه برای کشتار، شستشو و بسته بندی صنایع پروتئینی را می توان جزو پیچیده ترین سیستم ها و خط های تولید دانست در حالی که برای کارفرمایان میتواند بسیار کارآمد و سودمند باشد. در طول خط کشتار اتوماتیک مرغ ، بلدرچین و دیگر طیور دستگاه های متفاوتی برای انجام امور ذبح ، پرکنی ، شستشو و بسته بندی استفاده می گردند .

چیلر کشتارگاه چیست؟

یکی از این دستگاه ها به نام چیلر کشتارگاه معروف می باشد که مخزن استیل نیم دایره استوانه شکلی است که همراه با تیغه های دوار مارپیچ و یک گیربکس مرکب حلزونی وظیفه شستشو، خنک کردن لاشه طیور و هدایت به واحد بسته بندی را انجام می دهد.

گیربکس مناسب برای چیلر کشتارگاه کدام است؟

قدرت و سایز گیربکسی که برای چیلر کشتارگاه های مرغ مورد استفاده قرار می گیرد با توجه به ظرفیت و طول چیلر متفاوت می باشد ولی عموما به دلیل نسبت تبدیل بالای گیربکس ( دور خروجی پایین حدود 1 دور بر دقیقه  ) و فضای کمی که گیربکس های حلزونی اشغال می کنند از یک گیربکس مرکب حلزونی در سایز  VF/VF86/150Fc برای چیلر های کوچکتر و VF/VF86/185Fc برای چیلرهایی با طول بیشتر استفاده می گردد .

نکات مهم برای کاهش هزینه

نکته قابل تامل در کاهش هزینه گیربکس دنده گیربکس بزرگتر میباشد که به دلیل دور ورودی زیر  25 دور میتوان از دنده خروجی تمام چدن استفاده کرد که موجب افزایش گشتاور خروجی و همچنین کاهش هزینه تولید می گردد.

عموماً در ساخت خط کشتار دام طیور، طراحی به شکلی است که با کمترین هزینه بیشترین بازدهی را داشته باشیم. گروه کالا صنعتی با دانش فنی بالا میتواند بهترین گیربکس را برای نصب در خط کشتار اتوماتیک دام و به خصوص در بخش چیلر های کشتارگاه مرغ پیشنهاد دهد. انتخاب گیربکس میتواند به راندمان کاری سیستم بسیار کمک کند.

 

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *