محصولات SEW

بهترین الکتروموتور ایرانی کدام است ؟

معرفی بنرهای تولید کننده الکتروموتور ایرانی

چندین سال است که تولید کننده های صنعتی داخلی کشورمان پیشرفته کرده اند و توانستند با استفاده از تمام منابع داخلی و خارجی محصولات با کیفیتی را تولید و عرضه ی بازار کنند . 

در سال های اخیر به دلیل تحریم ها و تورم های زیاد ، تهیه ابزارآلات صنعتی به خصوص الکتروموتور ساخت کشورهای دیگه سخت شده ، تولید کننده های داخلی نیز با استفاده از این فرصت توانستند به روی کار بیایند و به تدریج توانستند حتی در صنایع بزرگ هم استفاده شوند . 

به همین دلیل است که اخیرا مقایسه ی الکتروموتورهای داخلی و خارجی بحث های داغی شده است و هرکس در این مورد نظری میدهد ولی در این مقاله سعی شده است که تمام ویژگی ها را از لحاظ فنی تر مقایسه کنیم 

این موضوع را بهتر است که افرادی که با محصولات داخلی مخالف هستند بدانند ( ایران در بین معدود کشورهای جهان میباشد که توانسته است تکنولوژی را به دست بیاورد تا الکتروموتورهای فوق سنگین تولید کنند )

الکتروموتور های ایرانی 

برخلاف عقیده ی عده ای موادهای اولیه ی این الکتروموتورها مرغوب و با کیفیت است ، به همین دلیل به راحتی میتوان از آنها حتی در شرایط سخت استفاده کرد . 

طراحی ساختار و مدلهای این دستگاه ها نیز متنوع بوده ، هم در نوع تک فاز ( در دو سری رله ، کلاچ ) و سه فاز در بازار یافت میشوند و قابل استفاده هستند . 

به دلیل ساخت بدنه ی آنها از آلومینیوم و چدن بسیاری بالایی نیز دارند ، در برابر حرارت های IP54 و IP55 مقاوم بوده و توانایی کار در محیط هایی با رطوبت بالا ، گرد و خاک و حتی در حضور گازها را دارد . 

قطعات داخلی نیز از قافله عقب نمانده اند ، پیچ ها دستگاه از جنس مس بوده و به همین دلیل امکان آسیب و لقی در این مدل ها بسیار کم میباشد . 

قابل ذکر است که محصولات داخلی برعکس محصولات استوک خارجی ، گارانتی داشته و نمایندگی های تولید کننده نیز خدمات مورد نیاز مشتری را به راحتی ارائه میدهند . 

 

 برندهای داخلی تولیدکننده الکتروموتور : 

  • الکتروژن 
  • موتوژن 
  • جمکو 
  • دیزل ساز ( البته این شرکت متاسفانه به دلیل کمبود قطعات تعطیل شده است )

 

دلایلی که خرید موتور الکتریکی ایرانی را بهتر میدانند : 

به دور از هرگونه تعصب به جرات میتوان گفت که خرید لوازم های صنعتی ایرانی بسیار عقلانی تر از خرید محصولات خارجی میباشد ؛ به طور مثال پشتیبانی های مستقیم تولید کننده پس از خرید و خدمات پس از فروشی که میتوانید از از شرکت یا برند فروشنده دریافت کنید . 

همچنین به دلیل نوسانات ارزی و شرایط خاص اقتصادی الان حاکم در کشور ، هم با خرید این محصولات متحمل هزینه ی کمتری می شوید و باعث رونق گرفتن اقتصاد داخلی کشور نیز می شوید . 

 

فروشگاه متحد یکی از قدیمی ترین فروشنده های محصولات صنعتی میباشد که چندین سال است که نمایندگی محصولات داخلی را نیز دارد ، تا بتواند خدمات بهتری را به مشتری ازائه دهد و هم دست مشتری درانتخاب محصول مورد نظر خودش باز باشد .  

در صورت نیاز به مشاوره و راهنمایی درباره ی انتخاب و تهیه ی الکتروموتور میتوانید به راحتی با استفاده از راه ارتباطی ذکر شده با همکاران ما تماس بگیرید و از مشاوره ی رایگان ما بهره ببرید . 

 

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *