دسته‌بندی نشده

درباره شرکت SEW

تاریخچه شرکت SEW

فروشگاه متحد ، یکی از نمایندگان رسمی و فروشنده های محصولات شرکت SEW میباشد ، در این مقاله سعی داریم شرکت SEW را به طور کامل به شما معرفی کنیم 

شرکت SEW را میتوان یک زمینه ی پیشرفت و تغییر اساسی در صنایع مختلف جهان به حساب آورد ، این شرکت در سال 1931 تاسیس شده و با تولید موتور گیربکس با همان الکتروگیربکس ، معنا و روح تازه ای به صنایع بخشید و باعث شد بسیاری از مشکلات ، چالش ها و موانعی که بر سر راه تولیدکنندگان و صنعتکاران بود را از میان بردارد ؛ به نوعی میتوان گفت این شرکت توانست با یک سیستم ساده ، راه حل مشکلات و چالش های حل نشدنی صنعت را در کوتاه ترین زمان و با بهترین کیفیت از بین ببرد . 

یکی از محبوب ترین و بهترین محصولات این شرکت نیز گیربکس SEW می باشد . اگر بخواهیم افتخارات و دستاوردهای این شرکت را ذکر کنیم به این شکل است که : شرکت SEW سازنده ی اولین موتورگیربکس دارای سرعت متغیر ، درایوهای پیشرفته و اولین موتور دارای روتور مسی بوده است . ( البته که این عنوانیم جزء کوچکی از موفقیت های این شرکت است . )

شرکت SEW کار خود را با شعار ” ما جهان را به حرکت در می آوریم ” کار خود را آغاز کرده و تا کنون توانسته است یکی از بهترین و معروفترین و بزرگترین تولید کننده الکتروگیربکس باشد .

به طور خلاصه SEW یعنی ” حرکت ، سنت ، نوآوری ، کیفیت و سرویس دهی ” که این شرکت را نیز میتوان همینطور معنا کرد. 

این شرکت به حدی به موفقیت رسیده است که بیش از 16000 کارخانه زیرشاخه در کشورهای مختلف دارد که گروهی از آن تولیدکننده و گروهی دیگر وظیفه ی اسمبلینگ را دارند . 

فروشگاه متحد ، یکی از این نمایندگی های شرکت SEW میباشد که هم محصولات آن را میفروشد و هم وظیفه ی اسمبلینگ سیستم های sew را دارد ، به همین دلیل زمانی که میخواستید یکی از گیربکس های sew را تهیه کنید ما از شما دعوت میکنیم که با ما و همکارانمان تماس بگیرید . 

 زمینه هایی که در آن از محصولات SEW استفاده میشود : 

  • در کانوایرها 
  • در صنایع مربوط به تولید بطری 
  • در سقف های استادیوم 
  • در خطوط تولید 
  • حتی در صنایع مادر مانند پتروشیمی و شیمیایی و… 

گیربکس های تولید شده در SEW : 

 

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *