محصولات SEW

تعمیرات گیربکسهای SEW

گام به گام با تعمیرات تخصصی انواع الکترو گیربکس SEW

لازم است تا مهندسین فنی به منظور تعمیرات استاندارد انواع الکتروگیربکس اس ای دبلیو ‎ نسبت به بازرسی و عیب یابی اولیه آن اقدام کنند. این تعمیرات می تواند از گام نخست که شامل جداسازی اجزا است آغاز شود. البته لازم است تا در این مرحله قطعات جدا شده تمیز شوند.

در ادامه ضمن عیب یابی اساسی مشکل گزارش شده و راه حل مناسبی به منظور بهبود و تعمیر آن ارائه شود. بررسی و نظارت به منظور رفع مشکلاتی از قبیل ساییدگی یا از بین رفتن چرخ دنده ها نیز در مرحله بعد به انجام می رسد. غالبا مدت زمان لازم به منظور بهبود و انجام تعمیرات لازم در این خصوص 3 روز می باشد.

هر چند این مدت زمان با توجه به نوع تعمیرات مذکور می تواند به مدت زمان بیشتری نیاز داشته باشد و قابل تمدید است. این تیم تخصصی همچنین در زمان ارائه گزارش و فاکتورهای لازم به تولیدکننده می تواند هزینه های برآورد شده تعمیرات را نیز به وی اعلام نماید تا وی بتواند فرصت تجدیدنظر در این زمینه را نیز داشته باشد.

تیم تخصصی تعمیرات گیربکس اس ای دبلیو لازم است تا اطمینان پیدا کنند که مشکلات بخش های داخلی یا شافت داخلی الکتروگیربکس اس ای دبلیو کاملا رفع گردیده است. پس از تعمیرات باید مجددا نسبت به تست و ارزیابی عملکرد چرخ دنده ها و دور الکتروموتور با خروجی پیش بینی شده اقدام شود و از این نظر مناسب اطمینان حاصل شود.

همچنین چک کردن بلبرینگ ها نیز باید در این برنامه قرار گیرد. الکتروگیربکس اس ای دبلیو باید همچنین از نظر حفظ جنبه های بصری و شکل ظاهری نیز تست شود. همچنین باید محفظه روغن و قطعات مهر و موم شده نیز مورد توجه قرار گیرند. این اکیپ هر زمان که لازم بداند می تواند گیربکس مورد نظر را به دلیل عدم کارایی و بازدهی مناسب جهت تعویض با گیربکس دیگری جایگزین نماید.

عیب های رایج در گیربکس

تیم تخصصی تعمیرات الکتروگیربکس SEW همچنین تست این قطعه را به منظور کنترل کاهش روغن مورد ارزیابی و تست نهایی قرار می گیرد که غالبا به منظور کنترل روغن زمانی در حدود 4 ساعت مورد نیاز است. در نظر داشته باشید که روند کلی تعمیرات الکتروگیربکس اس ای دبلیو گاه ممکن است در حدود 2 هفته به طول بینجامد که تیم تعمیرات می توانند در ظرف این مدت می توان مراحل ارزیابی و کنترل نهایی را به انجام برسانند.

البته هر چند بر اساس تحقیقات انجام گرفته شاید زادگاه نخستین گیربکس های موجود در فیلادلفیای آمریکا باشد با این همه نباید نقش کشورهای توسعه یافته اروپایی را نیز در این زمینه نادیده گرفت.

یکی از قدیمی ترین شرکت های تولیدکننده و صادرکننده انواع گیربکس و قطعات مرتبط با صنایع مختلف شرکت اس ای دبلیو می باشد که الکتروگیربکس sew یکی از محصولات با کیفیت و پرکاربردی می باشد که توسط آن عرضه شده است. Philadelphia Gear یکی از نخستین شرکت هایی است که در زمینه تعمیرات انواع الکتروگیربکس sew شروع به فعالیت نموده است و در این زمینه توانسته است کارنامه درخشانی را از خود برجای بگذارد.

هر چند شرکت ارائه دهنده گیربکس sew نیز که همان شرکت محبوب اس ای دبلیو می باشد در این زمینه خدماتی را به مشتریانش ارائه می دهد که از هر نظر قابل توجه می باشد.

خدماتی که می توان به منظور رفع مشکلات و تعمیرات انواع گیربکس اس ای دبلیو انجام داد در زمینه های مختلفی صورت می گیرد. هر چند انواع الکتروگیربکس sew به خصوص بخش داخلی یا شافت آن از جنس فولاد بوده و به اصطلاح ضد سایش، رطوبت و فرسودگی می باشند با این همه به مرور زمان ممکن است این قطعات در صورت فشار بیش از حد معمول به خصوص در صنایع دچار نواقصی شوند که در نهایت نیازمند تعمیر باشند.

از همین رو اکیپ های تخصصی و فنی که به عنوان نصابان و تعمیرکاران مجرب از جانب شعب نمایندگی sew به این مراکز ارسال می شوند شاید لازم باشد تا این بخش از الکتروموتورهای موجود را جدا نمایند و بنابراین به خصوص در زمینه های تولیدی برای مدتی روند تولیدی کند شده یا به حالت تعلیق درآید.

ولی تیم های تعمیرات که در زمینه رفع مشکلات موجود در انواع الکتروگیربکس sew آموزش دیده اند به این مورد نیز توجه داشته و سعی می کنند تا الکتروگیربکس sew را در اسرع وقت به دست صاحبان صنایع مختلف برسانند. برای آشنایی بیشتر با زمینه های کاربردی تعمیرات الکتروگیربکس sew می توانید به بخش بعدی این مطلب مراجعه نمایید.

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *